French, Novel, School..


Bonjour blogueurs! :)

Comment etes-vous tous? Tous en bonne sante? Hehe.. Mlam ni dok wat speaking french pulak dah.. Alahai.. Dah lma dah xspeaking french ngan Zaty.. Urm.. Windunye kt dia.. Dh lma xjumpa.. Klau dia ada di sni, msti best dgr dia potpet2, dok membebel dlm french.. Aaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Di mnakah dikau wahai sahabatku? Jgn la buat kitaorang risau..!!

Ok2.. Lpakan dlu soal Cik Farah Izzaty.. Skarang kita bkak crita soal aktiviti Ain hri ni! Heh! Nothing special pun.. Cma lbih krang jam 2 ptg tdi, ma famille et moi pegi ke Tesco.. Apa lgi, faire du shopping! Ngehehe.. Not my hobby ok, but tmnkan bonda mmbeli brang kperluan.. Tpi yg beshnya, bla ikut mak Ain gi Tesco, msti dpt beli nvel! Yeeeeeeeeeehhhhh!! Haha.. Nk tau ak nvel pa yg Ain bli tdi? Hee~

Novel Aku Mahu Lawan Hantu & Aku Mahu Saiz XL!! Waaaaaaaaaaaaaaaahhhh!! Best ow nvel Aku Mahu Lawan Hantu! Sgt2 best! Dan agak mnyeramkan~ Korang msti knal kan siapa pnulis kedua2 novel ni? Smestinya Kak Ain Maisarah!! But, nvel Aku Mahu Lawan Hantu ni gabungan Ain Maisarah dgn Hanna Johan. And for novel Aku Mahu Saiz XL pulak gabungan Ain Maisarah dgn Mama Bella. Aku Mahu Saiz XL blum abis bca lgi.. Tpi Aku Mahu Lawan Hantu abis dah! Hehe.. Bru ja bli hri ni, dh abih dh.. Isk, kaki novel betul! Novel Kak Ain Maisarah ni, ada several yg Ain dh bca.. Nvel2 itu ialah Novel Aku Mahu Popular, Aku Mahu Saiz XL, Aku Mahu Saiz S, Aku Mahu Teman Tapi Mesra, Aku Mahu Lawan Hantu n Aku Mahu Ke New York 1! Ada byk gi yg xbca.. Byk ow novel dia!

Anyway, besok hri Isnin. Bermulalah perjalanan 7 hari yg memenatkan! Kelas petang ow kelas petang! Xnk gi xpe ark? -.- (Isk! Penyegan betoi aih anak dara sorg ni..!) Grr~
Okay ah! Need to go now! Bye tous!
Assalamualaikum and, peace!! ^_^



Dah baca? Komen tau! ^_^

2 comments:

SKAH said...

kak ngah kak siti tag kakngah dalam segmen nie http://khalilah95.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-tambah-follower-by-ni.html

nanti buat cbox na senang nak tinggalkan jejak tangan :D

Ezzati said...

http://happiestgirlzezzaty.blogspot.com/2012/03/segmen-blog-reviewing-by-haruno-hana.html

adik tag akak tau!

Copyright@Segala yang berada dalam blog ini hak milik Ain Sofiya